Chcete být připraveni na sezónu? Teď je ideální chvíle využít naší nabídku předsezónní servisní prohlídky, která prověří Váš stroj a připraví ho na sezónu.
Léto je tady a sezóna je v plném proudu. Kdo podcenil předsezónní servisní prohlídku, mohl by být nemile překvapen. Ale nebojte, s naším rychlým sevisem budete brzy zpátky v sedle. Stačí se jen ozvat.
Elektrický vozík pro seniory a důchodce, kteří ocení jednoduchost
Otočné sedadlo je praktickým řešením toho, jak usnadnit nasedání a vysedání starším osobám nebo lidem majícím obtíže s pohybem. Elektrické čtyřkolky pro seniory a důchodce ho obvykle mají společně se sklopnými loketními opěrkami a právě probíraný model je touto téměř klasikou vybaven také. V případě potřeby je samozřejmě možné sedadlo odejmout, aby se vozík snadněji skladoval nebo převážel. Aby si každý mohl udělat jízdu pohodlnější, lze si nastavit úhel sloupku řízení dle svých představ. Díky tomu není potřeba se k řídítkům natahovat.
Na ovládacím panelu najdete jen málo knoflíků. Vše je jednoduché a přehledné. Otočný knoflík slouží pro nastavování rychlosti. Nízká rychlost je ideální ve stísněnějších prostorech, ta vyšší zase na ulici. Abyste měli vždy přehled o tom, kolik energie je v bateriích ještě k dispozici, na ovládacím panelu najdete rafičku, která vám tuto informaci poskytne. Pro všechny případy je k dispozici také klakson. Tyto elektrické vozíky, ať už tříkolky nebo čtyřkolky pro seniory a důchodce, se zapínají pomocí klíčku. Když chcete vozítko nechat zaparkované třeba před obchodem, stačí ho klíčkem vypnout a klíček si vzít s sebou. Nikdo vám s ním pak neodjede. Dole pod ovládacím panelem je schovaný přepínač pro osvětlení.
Páčky pojezdu jsou umístěny v optimální vzdálenosti od řídítek, takže se drží pohodlně a přirozené. Skútr umí jezdit nejen dopředu, ale samozřejmě také dozadu. Užitečné to může být, když se potřebujete vytočit v úzkém prostoru. Couvání docílíte, když dáte páčku pojezdu do opačné polohy než při jízdě v před.
Elektrická čtyřkolka pro seniory a její jízdní dovednosti
To nejběžnější, co ve městě můžete s elektrickým vozíkem tohoto typu zažít je jízda po chodnících či po asfaltu. To je samozřejmě pro takováto vozítka pro seniory a důchodce naprosto samozřejmá věc. Důležité ale také je, jak si poradí s přejezdem ze silnice na chodník. V době bezbariérových nájezdů na chodníky se vše o mnoho snazší, ale někdy jsou i tyto bezbariérové nájezdy mírně vyvýšené, nebo patník přečnívá do výšky. Pro Grand Race Orange to není překážka. Má dostatečně velká kolečka a světlou výšku na to, aby si poradil i se sjezdem ze středně velkého obrubníku. Při jízdě jsme to pro jistotu také vyzkoušeli.
Nad předními koly jsou chytře vyřešené blatníky tak, aby fungovali též jako vyvýšená stupátka, takže když chcete změnit polohou nohou a dát si je trochu výše, máte tu možnost. V zadní části má čtyřkolka pomocná kolečka bránící překlopení dozadu. Stabilita této čtyřkolky je skvělá, takže si myslíme, že by ta kolečka ani nemusela být, ale jistota je jistota. Stabilitu musíme vyzdvihnout také při jízdě zatáčkami. Ani jednou jsme při jízdě zatáčkou nepocítili, že by hrozilo překlopení do strany. Zkoušeli jsme to i ve vyšší rychlosti, ale kolečka jsou na zemi jak přikovaná. Když už zmiňujeme kolečka, musíme podotknout, že jsou plná, bezdušová a bezúdržbová. V praxi to znamená, že o něco méně tlumí rázy, ale zase se nemusíte strachovat, že byste někde píchli a kola ušla.
A co rozměry? Délka přibližně 124 cm a šířka přibližně 57 cm. Jedná se o malou čtyřkolku, která se vejde na úzký chodník, do užších uliček a je dobře skladná. Zkrátka to, co se do města hodí a je potřeba.
Při testovací jízdě jsme pro zajímavost vyzkoušeli i něco, co obvykle neděláme. Projeli jsme se s vozíkem na tzv. „kočičích hlavách“. Kamenné kostky na autobusové zastávce, kde jsme jeli, jsou trochu dál od sebe a ve stejné výšce zrovna také nejsou, takže o něco obtížnější terén, než by tomu bylo někde v historické části města, kde je dláždění bezesporu provedeno kvalitněji. Jaká ta jízda byla? Ve vyšší rychlosti to moc pohodlné nebylo, pokud byste takový terén chtěli projet, doporučujeme to menší rychlostí, aby drncání nebylo tak intenzivní. Pro takový podklad úplně tento skútr stvořen nebyl. Pokud víte, že byste obdobný nebo větší terén potřebovali zdolávat, doporučíme spíše nějaký větší čtyřkolový skútr nebo klidně i tříkolku, ale s odpružením a klidně i s nafukovacími koly.
Při jízdě na trávníku se elektrické vozítko vede velmi dobře.
Přikládáme vám ještě pár fotek pro případ, že jste si ve videu nestihli skútr dostatečně prohlédnout.
Napadají vás k tomuto nebo jinému produktu dotazy? Zavolejte nám. Jsme tu pro vás a rádi se vám budeme věnovat.
Další informace můžete získat v "Detailu produktu" níže.